8 תשובות
שואל השאלה:
חח יא מעודדת xd
סיוט המבחנים האלהה!
אנונימי
אני אישית לא יודעת אם זה קשה מכיון שאני לא עשיתי בגרות... אני בכיתה ז' אבל זה נישמע לי קשה כי רושמים פה הרבה שהם רוצים עזרה וזה... אבל גם זה תלוי בך אם את שולטת במתמטיקה או שקשה לך אם לא קשה לך אז יש מצב שזה יהיה לך די קל!
זה לגטמי אל תחששי ואל תלחצי (גם אני הייתי כחה...)
בת 17
חח אין לך מה לפחד תמיד יש מועד ב' ג' ד' ה' ו' ז'...
שיהיה לנו בהצלחה
משפט מוטיבציה:
אפשר לעשות כמה מועדים שבא לנו לבגרות בכדי לשפר אם בא לנו.
אל תדאגי, בגרות זה בסה"כ מבחן
פשוט השם של זה מלחיץ
בכל אופן, אני רק בכיתה ט, אבל אני בטוחה שאם למדת טוב - תצליחי (:
זה קטן עליך וזה לא קשה
תבואי עם ביטחון לבגרות ואת תראי שתעברי אותה בקלות (:
חח את בוכה? כשלי יש מבחן אני מתעלפת חחח איזה מעצבן זה