10 תשובות
שואל השאלה:
^^^לפי מה שאמרו לי הסדרה אדליין לא לגילי, אני עוד מעט בת 14
^^^לפי מה שאמרו לי הסדרה אדליין לא לגילי, אני עוד מעט בת 14
כן התלבטתי אם לכתוב, היא באמת לא מתאימה לגיל כזה
יורשת החוב!!!, זו סדרה מרתקת וכול הספרים בסדרה הם על אותו הזוג, ולפי דעתי העלילה ממש ממש טובה. בכל ספר הסופרת רק מעלה את הרף. באמת נהניתי מכול שניה...ממליצה לבדוק טריגרים
ירושת החוב גם מלא בטריגרים ולא מתאים לכל אחדד^
^ צודקת לגמרי..בגלל זה באמת ממש מומלץ לבדוק טריגרים לפניי
שואל השאלה:
קראתי הבחורים של טומן
קראתי הבחורים של טומן
בני קרטר (הארבעה הראשונים על אותו זוג)
המדריך לרצח לילדות טובות
משחקי הרעב
המדריך לרצח לילדות טובות
משחקי הרעב
אנה קראנינה
לרדוף את אדליין
לצוד את אדליין
לצוד את אדליין
להב החרמש