7 תשובות
כן אנחנו נכנסים בהדרגה לא בבת אחת
זה ייקח זמן
זה ייקח זמן
כן
לא כולם נכנסו, אבל מעט מהכוחות נכנסו.
צה''ל מחכה לזמן הנכון להכנס עם כל הכוחות לעזה ואו לכבוש שם או שעזה תהיה בשליטת ישראל
צה''ל מחכה לזמן הנכון להכנס עם כל הכוחות לעזה ואו לכבוש שם או שעזה תהיה בשליטת ישראל
הכוחות נכנסים אחד אחד, לא תהיה פריצה ענקית של כולם כי אתזה רואים רק בסרטי פעולה
וחלק מהכוחות כבר נכנסו
וחלק מהכוחות כבר נכנסו
כן
כן
אנונימית
באותו הנושא: