7 תשובות
לא להיות בהמה לאכול מ הכל החיים לא תאכלי ליד הגבר שתאהבי? אם לא תאכלי הוא ירגיש שאת סגורה איתו כזה..
אחת שלא תתיפייף, שתאכל כמה שבא לה ובלי להתבייש, אבל בואו נרגיע. שלא תזמין מסעדה שלמה כן? אני משלם אחרי זה -שתרחם ;)
אוהבב
אנונימי
חחחחחחחחחחחחח ליאם הרגת אותי xd
מה הקשר עדינה לאחת שלא אוכלת ליד בנים?
מצידי לטחון סטייק למה מה קרה אני אשאר רעבה בגלל בן חח
מצידי לטחון סטייק למה מה קרה אני אשאר רעבה בגלל בן חח
אנונימי
שאלה קצת מוזרה אין בעיה שתאכל לידי רק לא תתנהג כמו חזירה...
שלא תאכל- אני אישית אוהבת בנות כאלה ושהן גם מאוד רזות
אנונימי
באותו הנושא: