8 תשובות
אוו פעם היו אני לא זוכר! אוף ;<
hurts- blind
זה שיר ממש יפה..
תקשיבי לי ולא תצטערי- farewell riahnna
נראה לי שזה השיר היחידי שמסוגל לגרום לי להזיל דמעה..
hollywood undead - my black dahlia*
אנונימי
hollywood undead - black dalihla..
ליריקה חזקה מאוד! בעיקר אם עברת שיברון לב
אנונימי
freedom
בערך.. אחלה שיר