5 תשובות
כן פחות או יותר אותו הטעם
איטריות? כאילו ספגטי? אז כן
פתיתים לא איכס
שואל השאלה:
איטריות^
אנונימית
נשמע מגעיל
האמת שכן, פתיתים יכול לעבוד, כל עוד לא מבשלים את זה בתור בישול פתיתים קלאסי אלא בתור פסטה אל דנטה, אגב באיטליה זה נקרא פסטינה ויש המון מתכונים עם שמנת פטריות את פשוט יכולה להכין ריזוטו