4 תשובות
הולכים כי צריך ללכת. כי צריך ללמוד. כי זה חשוב. כי רוצים לראות חברים. כי חשוב לא לדפוק חשבון.
אם יש ימים שממש קשה לך אז תישארי בבית אבל אל תחסירי יותר מידי. תתמודדי עם חוסר הביטחון שלך ותביני שרק ככה את חזקה יותר.
אם משהו ממש מפריע לך ואפשר לשנות אותו ושינוי שלו יעשה לך טוב אז תשני.
אם לא תלמדי להתמודד. אגב הרבה פעמים חוסר ביטחון נובע ממשהו שולי שרק לנו באמת אכפת ממנו או רק אנחנו רואים ומגזימים איתו.
ואי הכנסת לי עוד סרט לראש עכשיו
את לא צריכה להצטערנסיכהה
שואל השאלה:
אני מצטערת, זו לא הייתה הכוונה שלי רק רציתי לשאול
אנונימית