5 תשובות
לא
אם עזה תהיה בשליטה שלנו שאר הארצות לא ישתקו על זה,כנראה הפסקת אש
אם עזה תהיה בשליטה שלנו שאר הארצות לא ישתקו על זה,כנראה הפסקת אש
אנונימית
בשליטה כן, מה יהיה בדיוק קשה להגיד נראה
שואל השאלה:
^ לא תהיה הפסקת אש אחרי מה שהם עשו לנו
^ לא תהיה הפסקת אש אחרי מה שהם עשו לנו
אנונימית
לא יודעת
תאמיני לי שיהיה
זה או הפסקת אש או מלחמת עולם ואף אחד לא רוצה את זה
זה או הפסקת אש או מלחמת עולם ואף אחד לא רוצה את זה
אנונימית
באותו הנושא: