3 תשובות
כל זה לא היה קורה מההתחלה שהם תכננו התצפיתניות דיווחו ולא עשו עם זה כלום, היו מעלים את הכוננות
היה הרבה יותר טוב
האסון היה הרבה פחות גדול,אולי אפילו לא היה קורה.
אנונימית
באותו הנושא: