11 תשובות
שואל השאלה:
אבל זה לא זה
אבל זה לא זה
אנונימית
שואל השאלה:
כי אלה תפקידים שונים
כי אלה תפקידים שונים
אנונימית
לדעתי זה שם אחר למש"קית שלישות
תפקיד שבו אחראים על כל מיני דברים שקשורים לחיילים ביחידה, כמו לתעד את המיקום של החיילים בכל יום, להוציא אותם לקורסים, לקבל חיילים חדשים ליחידה לשחרר אותם מהיחידה, להוציא אותם לקצונה, דברים כאלה
תפקיד שבו אחראים על כל מיני דברים שקשורים לחיילים ביחידה, כמו לתעד את המיקום של החיילים בכל יום, להוציא אותם לקורסים, לקבל חיילים חדשים ליחידה לשחרר אותם מהיחידה, להוציא אותם לקצונה, דברים כאלה
אנונימית
למה את כל כך בטוחה שזה לא זה?
אנונימית
שואל השאלה:
אבל זה לא המקרהה
זה באמת לא אותו תפקידד
אבל זה לא המקרהה
זה באמת לא אותו תפקידד
אנונימית
אבל כן בטוחה שזה לא אותו תפקיד
זה מה שקשה להבין
איך את בטוחה כל כך שאלה שני תפקידים שונים אם אין לך מושג מה עושים באחד מהם
זה מה שקשה להבין
איך את בטוחה כל כך שאלה שני תפקידים שונים אם אין לך מושג מה עושים באחד מהם
אנונימית
שואל השאלה:
הנה פה היא אמרה שזה לא אותו דבר
שאלתי במיוחד בשבילך
הנה פה היא אמרה שזה לא אותו דבר
שאלתי במיוחד בשבילך
קישורים מצורפים:
אנונימית
חן חן, היא הסבירה את זה ברור יותר
כלומר זה תפקיד בתיקשוב
תתעלמי ממני, אני עדיין חושבת שבקצה זה אותו תפקיד בערך
כלומר זה תפקיד בתיקשוב
תתעלמי ממני, אני עדיין חושבת שבקצה זה אותו תפקיד בערך
אנונימית
זה מה שאת חושבת
אבל בסוף, במציאות, זה אותו הדבר
כמה שמות מפוצצים לאותו תפקיד
אני התגייסתי לתפקיד "רכזת לוגיסטיקה" וחברה שלי התגייסה ל"מפעילת erp", בסדיר שתינו עשינו את אותו תפקיד שהוא בעצם "מש"ק לוגיסטיקה", אני גם הייתי לתקופה לא קצרה "נשקית" במחלקה, אבל בגדול היינו באותה מחלקה עם אותה הכשרה ואותו תפקיד בערך
אבל בסוף, במציאות, זה אותו הדבר
כמה שמות מפוצצים לאותו תפקיד
אני התגייסתי לתפקיד "רכזת לוגיסטיקה" וחברה שלי התגייסה ל"מפעילת erp", בסדיר שתינו עשינו את אותו תפקיד שהוא בעצם "מש"ק לוגיסטיקה", אני גם הייתי לתקופה לא קצרה "נשקית" במחלקה, אבל בגדול היינו באותה מחלקה עם אותה הכשרה ואותו תפקיד בערך
אנונימית
בסדר בסדר, נפסיק לחבור לך
את פשוט שאלת שאלה ולכן עניתי את מה שאני יודעת
אם את יודעת שזה תפקיד שונה, למה שאלת מה עושים בו?
את פשוט שאלת שאלה ולכן עניתי את מה שאני יודעת
אם את יודעת שזה תפקיד שונה, למה שאלת מה עושים בו?
אנונימית
שואל השאלה:
כי אני ליטרלי לא יודעת מה עושים בו. מה קשה להבין?
כי אני ליטרלי לא יודעת מה עושים בו. מה קשה להבין?
אנונימית
באותו הנושא: