5 תשובות
שואל השאלה:
אני חוגגת יום הולדת בינואר ואנשים שאני מכירה שנולדו בתחילת שנה בדרך כלל מתגייסים באוגוסט- אוקטובר אז אם אעשה את הניתוח לפני הצו ראשון?
אני חוגגת יום הולדת בינואר ואנשים שאני מכירה שנולדו בתחילת שנה בדרך כלל מתגייסים באוגוסט- אוקטובר אז אם אעשה את הניתוח לפני הצו ראשון?
אם בכלל תהיי מתאימה ללייזר.
באופן כללי זה סעיף, לא מורידים. גם ככה לא בטוח שיורידו לך על משקפיים ל-72 או פחות.
באופן כללי זה סעיף, לא מורידים. גם ככה לא בטוח שיורידו לך על משקפיים ל-72 או פחות.
תלוי בהצלחת הניתוח וכמה זמן לפני הגיוס הניתוח נעשה - אם עדיין יהיה צורך במגבלות כמו משקפי שמש וכדומה אז עלולים גם להוריד פרופיל במקום לדחות את הגיוס עד סיום ההחלמה.
יש סעיף על לייזר להורדת משקפיים, למרות שלדעתי זה נותן פרופיל גבוה יותר פשוט יהיה סעיף
לא בטוח שבכלל תהי מתאימה לניתוח. לא לבנות על זה.