5 תשובות
שואל השאלה:
למה?
אנונימי
בשביל מה?
זה יצור פילוג ועם ישראל צריך להיות מאוחד
גם ככה יש יהודים בחול לא צריך עוד מקום להביא לשם יהודים ואז בכלל נהיה מפוזרים
כל העולם יהיה שלנו חכה ל2050
הגויים הם ניצבים