8 תשובות
2 זומים ביום לא יהרגו אתכם
שילכו לביתת הם לא מתחשבים בנו התלמידים
אנונימית
לעזוב אותנו ברור
ביום שלמשרד החינוך באמת יהיה אכפת מהתלמידים כמו שהם אומרים שהם המשיח יגיע
האמיתי גם אני לא מבינה, אני פשוט חושבת שהם אומרים שזה שגרה וזה עוזר לנו לא ללכת לאיבוד או משהו. לא אכפת להם באמת מהלימודים בזום העיקר שתהיה שגרה
לדעתי זה די טוב כדי לשמור על שגרה מסוימת, אבל לדעתי לחזור לעשות מבחנים זה כבר לא הגיוני בשום צורה
לעזוב אותנוו מלחמה מה זום
מצד אחד באמת צריך לחזור לשגרה אבל מצד שני למי יש ראש ללמוד במלחמה? יש מלא ילדים שזה קשה להם והם לא מתחשבים בזה