8 תשובות
הם אין להם אלוהים אלה,לא מפחדים משום דבר.
לא מעניינן אותם חיים/מתים,הם חושבים שכל פגיעה הכי קטנה בישראל היא הדבר הכי מושלם בעולם
רוב המחבלים אם לא כולם מוכנים למות בשביל לרצוח אנשים זה שהן רצחו אפילו 2 אנשים ואז הרגו את המחבל זה מבורך מבחינתם
למחבלים לא היה אכפת למות, לחמאס יש רק מטרה אחת וזה להרוג את כל היהודים בתכלס והם יעשו הכל בשביל זה גם אם זה אומר שאנשים שלהם ימותו
שואל השאלה:
לא הבנתם את השאלה
אנונימי
הם לא פחדו כי זה לא מעניין אותם גם אם הם ימותו
אז מה השאלה?
אז למה התכוונת?
כי זה מה שעושים בכל לחימה לפני הכוחות יש אש ארטילרית. היא מכוונת לאויב