8 תשובות
אז אולי היא באמת לא חברה אמיתית?
תחגגי עם האחרות
שואל השאלה:
תחשבו יש לכם חבר שרב איתכם עך כל דבר קטן אשכרה דברים שאתם מרגישים שהוא מחפש לריב איתכם ואתם כל פעם מחדש תבואו ותפנו אליו ותדברו ותיזמו את השולם כביכול כמה אפשר? כמה?? פעם 1 היא לא באה ויזמה להשלים פעם 1 והיא תמיד זו שעושה תדרמות
חלאס אני הפסקתי לחזור לה על ארבע ולהתחנן שתיהיה חברה שלי גם היא מידי פעם צריכה לפנות אליי ראשונה מה זה למה מה
-n
הייתה לי גם חברה כזאת שפשוט ניתקתי ממנה קשר ועכשיו הרבה יותר טוב לי בלעדיה
תקישבי במקום להתנצל ישר תשאלי אותה על מה היא כועסת שתסביר את עצמה.. אם לא מסתדר לך תזמיני את החברות שכן יש או שתלכי עם אמא שלך לאיזה יום כיף
שואל השאלה:
זהוו ששאלתיי אני אסביר בקצרה בבית ספר כזה היה לה שוונץ בשיער אז סידרתי לה אותו ואז היא התחילה להגיד לי מה מה מה ואמרתי לה מה ואז היא הלכנ כזה בעצביח אין לי מןשגג מה היא רצתה ואז באתי אליה אחרי כמה דק ושאלתי אותה מה קרה למה היא התעצבנה והיא אמרה לי לא יודעת אז אמרתי לה מה לא יודעת אם התעצבנת כנראה יש סיבה והיא אמרה לא יודעת לא יודעת אז אמרתי לה טוב אני ניסיתי את לא רוצה לא צריך ואז כשחזרנו לבית שלחתי לה הודעה אמרתי לה מה קרה שם למה היא ככ התעצבנה עליי והיא התחילה להתעצבן עליי גם בוואצאפ על זה שהיא אמרה לי לא יודעת והמשכתי לשאול אותה מה קרה היא אמרנ לי אם אני אומרת לך לא יודעת את צריכה להבין את הרמז שלא באלי לדבר עכשיו אז אמרתי לה שאני לא אמורה להבין רמזים ושאם היא לא רצתה לדבר באותו רגע שהייתה אומרת לי שלא באלה לדבר עכשיו ובייתי מכבדת ועוזבת אותה אבל אל היא אומרת לי לא יודעת אני מבינה מזה שהיא באמת לא יידעת ככה אמרתי לה ואז היא התחילה להתעצבן ממש להגיד לי שאם היא אומרת לי לא יודעת כשאני שואלתאותה מה קרנ זה אמור ליהיות לי ממש מובן מאילו שזה רמז לזה שלא באלה לדבר קיצר היא התעצבנה שבמקום להבין מהלא יודעת שלה שלא באלה לדבר עכשיו המשכתי לשאול מה קרה ולא עזבתי אותה להירגע ואז היא כתבה לי וואי את מביאה לי עצבים לא באלי לדבר ביי אז סיננתי ומאז אנחהו לא מדברות זה מה שקרה אתן באמת חושבות שאני צריכה לפנות אליה ? היא זו שצריכנ לפנות אליי יאללה כל ריב זה ככה מחפשת על מה לריב ואז אני באה להשלים איתה והיא מתעצבנת עליי שאני לא נותנת לה מזפיק זמן להירגע וישר באה לשרול מה קרה נראלכם הגיוני להתעצבן על זה נו באמת זיבי שאני שוב אבוא ואפנה אליה ראשונה
-n
שואל השאלה:
תקשיב באמת באמת שכל שבועיים היא רבה איתי עת הדברים הכי שטותיים ואף פעם היא לא פונה אליי תמיד רק אני אליה תמיד אם אני תא פונה אליה אז אנחנו יכולות אשכרה לא להשלים אם אני ככ חשובה לה למה היא לא פונה אליי באף ריב למה?? נמאס כל שבועיים אני רק פונה אלייה היא תריב איתי על כל שטות ואני אבוא ואתנצל פעם אחר פעם לא ואם אפילו ביומולדת שלי היא לא תפנה אליי זה רק יראה לי שהעא חא חברה אמיתית. זה היומולדת שלי אני לא זו שצריכה להזמין אותה ולפנות אליה היא זו שצריכה לפנות אליי להגיד לי מזל טוב ולהשלים איתי בפאקינג יומולדת שלי
-n
באמת שאם הייתי במקומך הייתי מנסה בכל זאת לדבר איתה ולנסות להגיד לה לבוא וכמובן גם לשאול על מה היא כועסת עלייך ותזמיני גם את שתי החברות שלך ותחגגו ביחד למרות שזה קצת אני עשיתי את זה והיה לי ממש כיף
וגם אז היינו רק 4
מציע שכן תנסי לפנות אליה ולהציע לה לבוא, אולי תעשי ליום הולדת משהו קטן יותר למשל ששלושתן ישארו לישון אצלך או משהו כזה