5 תשובות
כן חד משמעית
אני לא חושבת שהייתי מגיעה למצב של לגור שם, ולא. ממש לא
וואי שאלה קשה אבל נראלי מי שגדל שם וכל החיים שלו גר שם לא נראלי שזה קל לעזוב את הקיבוץ אז הייתי נשארת כי זה הופך להיות בית
אני לומד בפנימייה בשדרות
וכן חד משמעית
אנונימי