6 תשובות
זה לא אפשרי לעשות את זה
אלא אם כן הוא הומו או שאת יודעת שאת לא הטעם שלו בכלל אני לא הייתי ממליץ לזה. לפחות לדעתי ידידות בין גברים לנשים זה דבר שיכול לקרות אבל במקרים נדירים
תגידי לו מלכתחילה שאת לא מעוניינת איתו משהו זוגי
שואל השאלה:
אני אגיד לכם מה, אין לי חברים בכלל בכיתה ויש איזה ילד אחד שיש לי קראש עליו כבר מלא מלא זמן אבל לא ייחסתי לזה חשיבות כי אני רק בכיתה ט וזה, בקיצור ניסיתי לשחרר וזה לא עבד אז חשבתי אולי לנסות להכיר אותו קודם בקטע חברי אבל אני פשוט לא יודעת איך
אני אגיד לכם מה, אין לי חברים בכלל בכיתה ויש איזה ילד אחד שיש לי קראש עליו כבר מלא מלא זמן אבל לא ייחסתי לזה חשיבות כי אני רק בכיתה ט וזה, בקיצור ניסיתי לשחרר וזה לא עבד אז חשבתי אולי לנסות להכיר אותו קודם בקטע חברי אבל אני פשוט לא יודעת איך
אנונימית
תראי בנים במיוחד בגיל הזה מטומטמים. אני הייתי ממליץ לך להתחבר אליו יותר ולהבהיר לו ברמיזות וגם לפעמים במילים שאתם רק חברים ושהזמן יבוא ותרגישי שאת רוצה להיות איתו אז תנסי. ות'אמת שאני לא ממליץ זוגיות לפני כיתה יב.
שואל השאלה:
כן אני יודעת שזוגיות בגיל הזה זה מיותר, תמיד חשבתי ככה אבל אני לא מפסיקה לחשוב עליו ואני לא יודעת למה אני פשוט לא מצליחה לשחרר ממנו .. אז חשבתי שפשוט אני אנסה להכיר אותו לא בקטע זוגי אבל אני לא יודעת איך כי אני ממש ביישנית והוא רוב הזמן עם חברים שלו וזה ..בכל מקרה תודה
כן אני יודעת שזוגיות בגיל הזה זה מיותר, תמיד חשבתי ככה אבל אני לא מפסיקה לחשוב עליו ואני לא יודעת למה אני פשוט לא מצליחה לשחרר ממנו .. אז חשבתי שפשוט אני אנסה להכיר אותו לא בקטע זוגי אבל אני לא יודעת איך כי אני ממש ביישנית והוא רוב הזמן עם חברים שלו וזה ..בכל מקרה תודה
אנונימית
באותו הנושא: