13 תשובות
אם אתה שואל ברצינות
אין לך עתיד. סורי
בוא נאמר שאם הייתי נועה, הייתי חושבת שזה עלבון השיר הזה ואתה רוצה שניפרד חחח בקיצר קריירת השירה שלך לא כל כך טובה.
איפה עושים יצורים כמוך..?!
חח

חייזר חמוד;-)
אנונימית
חחח.. חמוד.. כדי שתשמיד את הסירטון לפני שנועה תראה אותו הרי אנחנו לא רוצים ששיר הפרדה יתממש נכון..?:)
אם הייתי נועה הייתי משנה תשם שלי:-p
חחח

נימה
חח תגיד אתה רציני או שאתה עושה את עצמך? באמת לא בא לי להעליב אותך אבל אתה שר לא משהו, תלמד קצת לשיר ואז תעלה ואל תדבר כמו גיי טוב? והתגובה הראשונה תכלס נכונה חח
שואל השאלה:
למי אכפת מנועה.. היא גם ככה דמיונית.
אנונימי
חחח אני מצטערת הייתי חייבת חחח חחח
אנונימית
חח התגובה האחרונה הרגת אותי עם הפארודיה
חיחיחי.. וואי וואי פארודיה חח... נחנקתי..
חחח מעולה! סתם לא.
אנונימי
בכנות, אתה שר נחמד לא מעבר, הייתי ממליצה לקחת שיעורים לפיתוח קול (;
חח חח חח חח חח חח בוא נגיד שבמקום נועה הייתי מתאבדת
אנונימית