3 תשובות
אומרת לך מנסיון מי שזולה בדרכ לא עושה יפה והיא מתחילה.
עדיף לשלם 120-130 ולצאת מרוצה במקום להתבאס
ממליצה לך לחפש בעצמך באינסטגרם ותראי את העבודות ואיזה סגנון את אוההת כי נגיד יש כאלה שלא יודעית לעשות קישוטים וכו' אז זה תלוי מה הציפייה שלך אבל בלי קשר תמיד הכי טוב זה ללכת לאן שחברות שלך כבר הלכו והן ממליצות
שואל השאלה:
חברה שלי עושה בחולון וזה רחוק לי והשאר לא עושות בכלל וכשרשמתי זול יחסית התכוונתי 100 גג 120
יש לי מישהי תותחית וזולה בראשון מזרח !!!