9 תשובות
שתיקה אבל לא מביכה אני רואה אצלה טלווזיה
שתיקה אבל לא מביכה יש לה טלוויזיה שם אני צופה
חברה שלי עושה לי לק גל אז לא מביך
^^יואוו חשבתי רק אני
חחח לא זה הכי כיף
תלוי בהתחלה בדרך כלל הכי דיבורים שהיא שואלת איך את וזה יש חלק שם שתיקה שלפעמים ארוך אבל לפעמים אני פתאום באה עם איזה נושא שיחה
מדברות
מדברות או שיש שירים
יש שתיקה טבל לא מביכ