17 תשובות
למי אכפת מהם שישרפו כולם זאת הארץ שלנו וככה תישאר הוא מוזמן לקחת את המחשבות שלו ולטוס מפה
שואל השאלה:
^^^ הוא אמר אבל שאנחנו מההתחלה אלה שתקפנו אותם
כאילו ואז אמרתי שאנחנו לא התחלנו אף פעם מלחמה וכל זה והוא אמר שאנחנו כן התחלנו כי אנחנו כבשנו את הארץ שלהם
^^^ הוא אמר אבל שאנחנו מההתחלה אלה שתקפנו אותם
כאילו ואז אמרתי שאנחנו לא התחלנו אף פעם מלחמה וכל זה והוא אמר שאנחנו כן התחלנו כי אנחנו כבשנו את הארץ שלהם
אנונימית
מה היית עושה אם היית גרה באמריקה לפני שהאמריקאים כבשו אותה? מתבאסת מה יש לעשות
ככה העולם עובד
ככה העולם עובד
אנונימי
הארץ הזאת בחיים לא הייתה "שלהם". זה מוכח ואני לא מבין למה הם ממשיכים לחשוב ככה.
אנונימי
הוא האכיל אותך בלוקשים ואת כנראה לא ככ בקיאה בנושא. אנחנו קיבלנו אישור להקים מדינה מהבריטים השטח לא היה שייך לפלסטינים בחיים הם כן גרו פה אבל השטח הזה לא שייך להם היה שייך לבריטים ולפני לעותמנים. מעבר לכך הם גרו פה בשטח לא שלהם ובנוסף הסכימו להם להמשיך לגור פה כשהסכימו לנו באו"ם להקים את מדינת ישראל אבל להם זה לא התאים והם פתחו במלחמות בלתי פוסקות עד היום.
שואל השאלה:
^^^^ דיי אמאלה זה בדיוק מה שאמרתי לו אבל אני לא זוכרת מה הוא אמר
^^^^ דיי אמאלה זה בדיוק מה שאמרתי לו אבל אני לא זוכרת מה הוא אמר
אנונימית
אנחנו הרווחנו את הארץ שלנו
^^^תגידי לו שילמד היסטוריה כי הם אלו שתקפו ואז אנחנו כבשנו
לא כבשנו את המדינה היא הייתה שלנו
הגלו אותנו לבבל שינו לה לה את השם באו לפה כל מיני עמים היו פה ואז המנדט הבריטי הגיע אחרי זה נתנו לנו להקים את המדינה רשמית וכל ארצות ערב תקפו אותנו והבסנו אותם ועוד הבאנו להם שטחים אז שיגידו תודה
הגלו אותנו לבבל שינו לה לה את השם באו לפה כל מיני עמים היו פה ואז המנדט הבריטי הגיע אחרי זה נתנו לנו להקים את המדינה רשמית וכל ארצות ערב תקפו אותנו והבסנו אותם ועוד הבאנו להם שטחים אז שיגידו תודה
שואל השאלה:
וואי דיי עכשיו אני ממש מתבאסת שלא אמרתי את כל מה שרשמתם
ממש בא לי לשמוע מה הוא היה אומר
וואי דיי עכשיו אני ממש מתבאסת שלא אמרתי את כל מה שרשמתם
ממש בא לי לשמוע מה הוא היה אומר
אנונימית
הוא היה אומר לך על הכל שזה שקר, זה כל מה שיש להם להגיד, הם לא יתנו לך אף פעם הוכחות, הם תמיד יגידו לך ללכת לחפש בעצמך (כי אין הוכחות)
אנונימי
זה מלחמה, לא בעיה שלנו, הפלסטינים הם אלה שבחרו במלחמה ולא בשלום, הם אלה שבחרו בחמאס כמנהיגים שלהם, והם שילמו על זה ביוקר, היום נותר להם רק להתבכיין ולהפיץ שקרים.
אנונימי
שילכו למדינה אחרת הם אלה שתוקפים אותנו
א. מלחמה לא אמור להיות דבר הוגן מי שחזק יותר מנצח ב. כנראה שהיית נלחמת אבל יש דרך להלחם ולא להתנהג כמו בהמה ובגלל שהם נלחמים אז אנחנו נלחמים בהם ובגלל שאנחנו יותר חזקים אז אנחנו מנצחים ג. העולם לא היה אז נגד פלסטין כי לא היה עם כזה פלסטין. היו פה ערבים שההגדרה היחידה שלהם זה שהם חיים ממערב לירדן והציעו להם לקבל מדינה עם רוב השטחים היותר טובים שיש בארץ אבל הם העדיפו להלחם והפסידו
איזה חרטא הצענו להם המון פעמים את רוב שטחי המדינה ובתגובה הם אמרו שאם תקום מדינה יהודית הם ישחטו אותנו
למה אתה דפוק? אתה אולי לא מבין אבל מי ששלט פה ראשון זה היהודים אלוקים נתן את הארץ הזאת לאברהם ואחרי זה לעוד מנהיגים מהעם היהודים זו הארץ שאנחנו קיבלנו מאלוקים ואם באמת המדינה הזאת של הפלסטינים בוא תסבירו לי מה זה פלסטינים כי השם הזה לא היה קיים לפני שנת 48 כי אז ירדן שלטה בארץ וממש לא התכוונה לתת לפלסטין את הארץ ואתם יודעים למה? כי לא היה פלסטין אז די לבלבל במוח
ראשית, הוא לא מבין בהיסטוריה ונראה שגם לך יש כמה חלקים חסרים. שנית, באמת מבאס להיות חלק מהעם הפלסטיני. אף מדינת ערב לא רוצה אותם.
יש למדינות ערב אינטרס שהפלסטינים יחיו בעוני ובמצב לא טוב.
יש למדינות ערב אינטרס שהפלסטינים יחיו בעוני ובמצב לא טוב.
באותו הנושא: