4 תשובות
לא, לא מבין מה הקטע להציק למישהי תפוסה אל תהיה הידיד הגיי תחפש מישהי בלי חבר
אנונימי
^אמאלה מה הקשר זה כולה ידיד
אין בעיה בכלל כל עוד זה לא מפריע לו וזה לא מפריע לה אין סיבה שלא תדברו אם אתה בקטע שלה זה כבר עניין אחר
אין בעיה בכלל כל עוד זה לא מפריע לו וזה לא מפריע לה אין סיבה שלא תדברו אם אתה בקטע שלה זה כבר עניין אחר
שואל השאלה:
מה להציק
אנחנו חברים כבר 14 שנה על מה אתה מדבר
מה להציק
אנחנו חברים כבר 14 שנה על מה אתה מדבר
אנונימי
לגיטימי לגמרי.
באותו הנושא: