התחברות
הרשמה
מישהי שאנחנו מדברים כבר חודש וחצי מאוהבת במישהו אחר
היא אמרה לי שהיא מדברת עם עוד מישהו..
אבל עדין ממשיכים לדבר.
לוותר או להמשיך בקשר?
5 בנובמבר 2023, 09:16
התאהבות
תשובה אחת
ברור שלוותר למה שתהיה עם מישהי שאוהבת מישהו אחר אם בא לך לדבר סתם בשביל להעביר את הזמן בכיף אם הכוונות שלך זה לקשר זוגי תוותר
א
אין.שם.תתמודדו
באותו הנושא:
יש כאן מישהי שאנחנו מדברות וזה ממש מתפתח (אפילו שאנחנו מדברות רק כאן בסטיפס..)
איך אני מתחיל עם מישהי שאנחנו לא ממש מכירים (פה ושם החלפנו מילה וחצי)
הגיוני שאנחנו ביחד כבר חודש וחצי והכי רחוק שהגענו זה להתנשק?
יש איזה מישהי שאנחנו מדברות חצי שנה והיא פקטיבי..איך לגרום לה לעשות לי חשיפת פנים?
לדבר עם מישהי פעם בחודש זה נחשב שאנחנו מדברים הרבה?
זה מוקדם מידי לפרסם תמונה בסטורי עם הבן זוג שלי שאנחנו חודש וחצי כמעט חודשיים ביחד?
אתם חושבים שאני צריך לשלוח תמונה שלי אם אני מדבר עם מישהי פה חודש וחצי?
זה מוגזם אם הבן זוג שלי הביא לי טבעת הבטחה שאנחנו רק חודש וחצי ביחד?
יש לי מישהו שאנחנו מדברים חודש וחצי
לגיטימי שאנחנו רק חודש וחצי ביחד והוא כבר קנה לי
הגיוני שאנחנו מכירים שבוע וחצי ומדברים ומתנהגים כאילו יוצאים כמה חודשים?