5 תשובות
לא אני
ואלורנט זה חרא
ואלורנט זה חרא
אני
אנונימית
בלי לראות 8 מדריכים מקדימים לפני המשחק אי אפשר להבין איך לשחק בכלל וזה לא כיף
^^^צחוקים אבל לא.
הrecoil של המשחק הזה נוראי רצח וכל הקטע של הכוחות זה יותר הורס
וזה לא עוזר איך להבין לשחק אם אין חרא איימ שבוואל זה הופך להיות איימ של רדיאנט.
ולשאלה, אין לי הדמות כי אני לא משחק בזה
הrecoil של המשחק הזה נוראי רצח וכל הקטע של הכוחות זה יותר הורס
וזה לא עוזר איך להבין לשחק אם אין חרא איימ שבוואל זה הופך להיות איימ של רדיאנט.
ולשאלה, אין לי הדמות כי אני לא משחק בזה
כן הוא גם צודק כל המשחק הזה מבוסס על aim כמה גיימסאנס שתחרוש על זה אם לא תתאמן על הaim שעות זה לא שווה הרבה..
ובכללי אני בדכ במשחקים שחקן סולו ואז כשאני צריך פתאום לשתף פעולה עם טימייטס זה רק הורס מבחינתי אבל זה באמת דבר אישי
ובכללי אני בדכ במשחקים שחקן סולו ואז כשאני צריך פתאום לשתף פעולה עם טימייטס זה רק הורס מבחינתי אבל זה באמת דבר אישי
באותו הנושא: