התחברות
הרשמה
יש כאלה שהיו בחטיבה הקבצה ב במתמטיקה וכשעלו לתיכון שלוש יחידות היה להם קל?
6 בנובמבר 2023, 13:48
3 יחידות
בגרויות
תשובה אחת
שואל השאלה:
ואת לא שוקלת לעלות לארבע?
אנונימית
באותו הנושא:
כאלה שבחטיבה או שהיו כבר בחטיבה...
כאלה שהיו בכיתה ט הקבצה א במתמטיקה
יש לכם הקבצות באנגלית *בחטיבה*? (לא יחידות)
באיזה כיתה מחלקים להקבצות בחטיבה?
כשהייתם בחטיבה ירדתם הקבצה ואם כן לאיזו
הקבצות בחטיבה
איך אני מגיע לחמש יחידות בתיכון אם אני הייתי הקבצה ב' כל השנים בחטיבה
מי שעכשיו בחטיבה שמו אתכם בהקבצות כבר? ולמי שהיה בחטיבה מתי שמו אתכם בהקבצות באמצע שנה?
אני בחטיבה בהקבצה א ורוב המבחנים נכשלי מתחילת שנה, יש סיכוי שישימו אותי ב 3 יחידות??
הייתם בהקבצה א במתמטיקה בחטיבה והגעתם ל3 יחידות בתיכון כי קיבלתם ציון גרוע?
אחרי פגישה עם המחנכת העתידית שלי , סיפרתי לה ישר על כל הבעיות שהיו לי בחטיבה