6 תשובות
שואל השאלה:
בטוח ? כי זה כבר שנתיים ככה
בטוח ? כי זה כבר שנתיים ככה
אנונימית
עם כל הכבוד לבחור אל תקשיבי לו סבלתי מאותו דבר אצלי זה היה מכך שעשיתי את מה שעשיתי מהמניע הלא נכון(פחד) ועשיתי את זה בקיצוניות
תעשי חושבים ותבדקי אם זה נכון לגבייך אם כן תורידי הילוך
תעשי חושבים ותבדקי אם זה נכון לגבייך אם כן תורידי הילוך
את בדרך הנכונה, זה יצר הרע ואולי גם הניסיון שלך
אל תתייאשי!!
כל ירידה היא לצורך עלייה
תעשי התבודדות, תדברי עם ה', תתפללי כמה שיותר שלא יהיה בך יצר הרע ושהניסיון הקשה הזה יחלוף
תתפללי שיפסיק הסבל הנפשי הזה
מבטיחה לך שתראי מזה רק ישועות
ושהכל לטובתך גם אם זה לא נראה לך ככה עכשיו
אל תתייאשי!!
כל ירידה היא לצורך עלייה
תעשי התבודדות, תדברי עם ה', תתפללי כמה שיותר שלא יהיה בך יצר הרע ושהניסיון הקשה הזה יחלוף
תתפללי שיפסיק הסבל הנפשי הזה
מבטיחה לך שתראי מזה רק ישועות
ושהכל לטובתך גם אם זה לא נראה לך ככה עכשיו
כל הכבוד אשרייך
זה יצר הרע תנבי לשמוע שיעורים על אמונה וביטחון בהשם ואם יש משהו שאץ עדיין לא הכי עושה אז תקפידי יותר עליו
זה יצר הרע תנבי לשמוע שיעורים על אמונה וביטחון בהשם ואם יש משהו שאץ עדיין לא הכי עושה אז תקפידי יותר עליו
ספציפית לגבי השבת אני יכול לנסות לעזור אם את רוצה, גם אני תקופה ארוכה מאוד אפילו לפעמים "סבלתי" בשבת וחיכיתי שתיגמר כבר ולא היה לי כח ששבת תבוא חחח
, אבל היום אני מחכה לה כבר ממוצאי שבת וזה היום האהוב עלי בשבוע ואני כל כך נהנה מהשבת. אשמח לנסות לעזור אם תרצי
, אבל היום אני מחכה לה כבר ממוצאי שבת וזה היום האהוב עלי בשבוע ואני כל כך נהנה מהשבת. אשמח לנסות לעזור אם תרצי
תמיד תמיד יש קשיים ותקופות ארוכות אפילו שלא מרגישים טוב. זה יצר הרע וזה רק גורם לשכר של המצוות שלך להיות הרבה הרבה יותר גבוהה ממישהו שקל לו! אשריך תמשיכי בכל הכח!
אבל שנתיים זה קצת הרבה זמן.. המצוות אמורות לעשות טןב לגוף ולנפש (לאט לאט), יכול להיות שאת עושה משהו לא נכון? תדברי אולי עם רבנית או מישהו שמבין בנושא? חברה להתייעץ? אולי לנסות להתחבר לקדוש ברוך הוא בדרך אחרת שלא נסית, ולהסתכל וללמוד על המשמעות העמוקה של המצוות והחשיבות שלהן יגרמו לך יותר להנות מהצוות ומעבודת הבורא
תמיד יש קשיים וגם אני חוזר בתשובה והיו ממש תקופות שלא היה לי ממש טוב וזה.. וגם עכשיו יש עליות ומורדות.. אבל בכלליות התורה אמורה לעשות טוב על הלב. תנסי לשנות אולי למצוא לך דרך שכן מקרבת אותך לאבא שבשמיים בצורה טובה תוך כדי שמירת המצוות לאט לאט
וכמובן כמובן תתפללי להשם על הקשיים שלך ותבקשי שיהיה לך טוב! תתפללי להינות מהמתיקות של התורה ולזכות להינות ממצוותיו, ספרי לו את הקשיים שלך ממש מילה במילה תגידי שאת לא מרגישה טוב עם ההתקרבות לתורה ושאת מבקשת לזכות כן להרגיש את הטוהר של התורה! תעשי התבודדות איתו ותתפללי על זה הכל יהיה טוב
תזכרי בסופו של דבר הכל חולף ואת תרגישי טוב, והרבה הרבה יותר מחוזקת אחרי הקושי הזה- כי זה עובר. האמונה שלך תגדל פי אלף אחרי שתעברי את זה
מתי הכי קשה לנוסע באופניים? כשאר אנחנו בעליה, שאנחנו יורדים דווקא קל.. אבל בעליה הכי קשה, והכי חשוב בשביל לא לפול אחורה זה תמיד להתקדם, גם אם זה להתקדם ב0.001 מטרים לשעה זה להתקדם, העיקר לא לעצור
המון בהצלחה! תזכרי שכל תקופה קשה עוברת והשם תמיד איתנו ומחכה לנו שנתפלל אליו ונבקש עזרה!
אבל שנתיים זה קצת הרבה זמן.. המצוות אמורות לעשות טןב לגוף ולנפש (לאט לאט), יכול להיות שאת עושה משהו לא נכון? תדברי אולי עם רבנית או מישהו שמבין בנושא? חברה להתייעץ? אולי לנסות להתחבר לקדוש ברוך הוא בדרך אחרת שלא נסית, ולהסתכל וללמוד על המשמעות העמוקה של המצוות והחשיבות שלהן יגרמו לך יותר להנות מהצוות ומעבודת הבורא
תמיד יש קשיים וגם אני חוזר בתשובה והיו ממש תקופות שלא היה לי ממש טוב וזה.. וגם עכשיו יש עליות ומורדות.. אבל בכלליות התורה אמורה לעשות טוב על הלב. תנסי לשנות אולי למצוא לך דרך שכן מקרבת אותך לאבא שבשמיים בצורה טובה תוך כדי שמירת המצוות לאט לאט
וכמובן כמובן תתפללי להשם על הקשיים שלך ותבקשי שיהיה לך טוב! תתפללי להינות מהמתיקות של התורה ולזכות להינות ממצוותיו, ספרי לו את הקשיים שלך ממש מילה במילה תגידי שאת לא מרגישה טוב עם ההתקרבות לתורה ושאת מבקשת לזכות כן להרגיש את הטוהר של התורה! תעשי התבודדות איתו ותתפללי על זה הכל יהיה טוב
תזכרי בסופו של דבר הכל חולף ואת תרגישי טוב, והרבה הרבה יותר מחוזקת אחרי הקושי הזה- כי זה עובר. האמונה שלך תגדל פי אלף אחרי שתעברי את זה
מתי הכי קשה לנוסע באופניים? כשאר אנחנו בעליה, שאנחנו יורדים דווקא קל.. אבל בעליה הכי קשה, והכי חשוב בשביל לא לפול אחורה זה תמיד להתקדם, גם אם זה להתקדם ב0.001 מטרים לשעה זה להתקדם, העיקר לא לעצור
המון בהצלחה! תזכרי שכל תקופה קשה עוברת והשם תמיד איתנו ומחכה לנו שנתפלל אליו ונבקש עזרה!
באותו הנושא: