3 תשובות
עדיף לצחצח לא יותר מ-3 פעמים ביום (אחרי כל ארוחה גדולה) כי זה יכול להרוס את האמייל שמצפה את השן
זה ממש לא טוב ומיותר
זה נשמע טיפה אובססיבי.
אנונימי
באותו הנושא: