11 תשובות
היא רק משתפרת עם השנים
קנאים תאכלו תמרים
קנאים תאכלו תמרים
שואל השאלה:
^^^אתה לא חושב שהיא נהייתה כחבה? חחח
^^בגלל שהיא הולכת מאוד חשוף ומיני וגונחת בשירים..
^^^אתה לא חושב שהיא נהייתה כחבה? חחח
^^בגלל שהיא הולכת מאוד חשוף ומיני וגונחת בשירים..
אנונימית
לא
כבתור מעריצה שלה אני לא חושבת שהיא נהייתה זנותית והשירים שלה מקסימים ונכון עכשיו יגידו " כי את מעריצה שלה", אז לא. השירים שלה מקסימים כי היא כותבת על דברים שאפשר להזדהות איתם.
שנדבר על הסטיחל שלה?? זה עניין של טעם יש לה לדעתי טעם מקסים
הוא אוברסייז כזה וכיף לראות את זה, שיש זמרת אחת שמתלבשת רחב ולא כמו כל השאר צמוד ומבליט
אם את שונאת אותה את יכולה לשנוא אותה בלב זו דעתי.
וכמו כן זו דעתך ולכן אין לי זכות להגיד לך מה לעשות
שנדבר על הסטיחל שלה?? זה עניין של טעם יש לה לדעתי טעם מקסים
הוא אוברסייז כזה וכיף לראות את זה, שיש זמרת אחת שמתלבשת רחב ולא כמו כל השאר צמוד ומבליט
אם את שונאת אותה את יכולה לשנוא אותה בלב זו דעתי.
וכמו כן זו דעתך ולכן אין לי זכות להגיד לך מה לעשות
שואל השאלה:
^פעם היא באמת הייתה הולכת עם אוברסייז וזה היה מהמם, כנ"ל השירים הישנים שלה, הם נשארו יפים מן הסתם. היום הכל דברים ממש חשופים ולדעתי זה מוגזם רצח וגם המוזיקה שלה ירדה ברמה לדעתי.
מכאן ועד לשנוא? אני שונאת רק מחבלים. רק אומרת שחראם כי פעם היא הייתה ליטרלי מושלמת
^פעם היא באמת הייתה הולכת עם אוברסייז וזה היה מהמם, כנ"ל השירים הישנים שלה, הם נשארו יפים מן הסתם. היום הכל דברים ממש חשופים ולדעתי זה מוגזם רצח וגם המוזיקה שלה ירדה ברמה לדעתי.
מכאן ועד לשנוא? אני שונאת רק מחבלים. רק אומרת שחראם כי פעם היא הייתה ליטרלי מושלמת
אנונימית
היא עדיין מושלמת, ומין הסתם שבילי תלך עם דברים צמודים זה תקשורת.
הכל מכור בתקשורת.
אבל עדיין אם את תראי סרטון שלה הולכת ברחוב ויש פפארצי את לא תראי אותה לבושה צמוד אלה כמו שהיא מתלבשת ברוב הסרטונים שלה.
וגם כביכול סטייל יכול להשתנות.
לגבי השירים שלה הם יפים נורא גם החדשים פשוט צריך להתרגל לזה.
נכון יש כמה שירים שתמיד פחות מחבבים.
הכל מכור בתקשורת.
אבל עדיין אם את תראי סרטון שלה הולכת ברחוב ויש פפארצי את לא תראי אותה לבושה צמוד אלה כמו שהיא מתלבשת ברוב הסרטונים שלה.
וגם כביכול סטייל יכול להשתנות.
לגבי השירים שלה הם יפים נורא גם החדשים פשוט צריך להתרגל לזה.
נכון יש כמה שירים שתמיד פחות מחבבים.
איך הגעת לזה שהיא זנותית
מסכימה ממש היא לא מעניינת
אנונימית
^^^^^^^ למה לגנוח זה זנות?
תמיד הייתה ככה
לא מזמן היא עלתה תמונה חשופה לאינסטגרם והורדתי לה עוקב
זה נכון שלאחרונה היא מעלה תמונות לא לעניין שלה וחשופות מידי אבל לדעתי המוזיקה שלה לא הידררדרה
זה נכון שלאחרונה היא מעלה תמונות לא לעניין שלה וחשופות מידי אבל לדעתי המוזיקה שלה לא הידררדרה
באותו הנושא: