13 תשובות
מן הסתם הייתי מתה מלחץ ודאגה
כן ברור
מן הסתם
כן
הייתי מתפחלץ
כן
כן, אם בן דוד שלך יצא ללחימה בעזה עכשיו אז שיחזור הביתה בשלום3>
ברור
כן בן דוד שלי גם בעזה
למה אם
הוא נכנס
הוא נכנס
אין לי בן דוד אבל אני אדאג קצת
יש לי ולא דואג, אני בקושי מכיר את בני הדודים שלי
אנונימי
באותו הנושא: