5 תשובות
גם לי זה קרה... אני פשוט מרגישה די אשמה להמשיך לשמוע שירים שלהם אז הוצאתי אותם מהפלייליסטים...
מי שאני יודע שנאצי אנלא שומע
אני ממשיכה לשמוע אותם אני פשוט לא שמה על הדעה שלהם אני יודעת שהם טועים אז לא אכפת לי להקשיב להם
זה כמו שתמיד אמרו לי למה את מקשיבה לדא וויקנד הוא אנטישמי (עוד לפני המלחמה) אני לא מקשיבה לבן אדם אני מקשיבה לשירים אז אתה מוזמן להמשיך לשמוע אותם
זה כמו שתמיד אמרו לי למה את מקשיבה לדא וויקנד הוא אנטישמי (עוד לפני המלחמה) אני לא מקשיבה לבן אדם אני מקשיבה לשירים אז אתה מוזמן להמשיך לשמוע אותם
אני הוצאתי אותם מהפלייליסט
תפוצץ אותם,
fight fire with fire
fight fire with fire
באותו הנושא: