5 תשובות
^^אני בטוחה שאחרי המקרה הזה יפתחו יותר את העיניים וכל מידע שיעבירו יהיה חשוב שכן ישימו לב
ואנחנו כן תוקפים חזרה במקרים מסוימים כי בכל זאת צריך להגן על עצמנו
ואנחנו כן תוקפים חזרה במקרים מסוימים כי בכל זאת צריך להגן על עצמנו
לא סתם קוראים לצה"ל צה"ל,
זה צבא הגנה
ברוב המוחלט של מלחמות ישראל, הצד הערבי הוא הצד היוזם (למעט מלחמת סיני)
יש לנו צבא חזק, ואלה שמפקדים עליו הם כוסיות אין מה לעשות
מפחדים מהתקשורת
מפחדים מהסביבה, מאיך שהעולם יגיב
יחסי ציבור הפכו לחשובים מאוד
חבל שזה בא על חשבון חיי אדם, בוודאות אם אנחנו היינו צבא מתקיף ולא צבא שמגן כל הזמן - כל זה לא היה קורה בוודאות.
הדאגה מיחסי ציבור הפכו את צה"ל לצבא כנוע, ואת האזרחים לשבויי קונספציה
באיזשהו מקום המלחמה הזאת היא טובה
נתנה כאפה אחת לכולנו כאזרחים וכצבא
בסוף יהיה טוב
זה צבא הגנה
ברוב המוחלט של מלחמות ישראל, הצד הערבי הוא הצד היוזם (למעט מלחמת סיני)
יש לנו צבא חזק, ואלה שמפקדים עליו הם כוסיות אין מה לעשות
מפחדים מהתקשורת
מפחדים מהסביבה, מאיך שהעולם יגיב
יחסי ציבור הפכו לחשובים מאוד
חבל שזה בא על חשבון חיי אדם, בוודאות אם אנחנו היינו צבא מתקיף ולא צבא שמגן כל הזמן - כל זה לא היה קורה בוודאות.
הדאגה מיחסי ציבור הפכו את צה"ל לצבא כנוע, ואת האזרחים לשבויי קונספציה
באיזשהו מקום המלחמה הזאת היא טובה
נתנה כאפה אחת לכולנו כאזרחים וכצבא
בסוף יהיה טוב
להתחיל מלחמה יהרוג לנו אלפי אנשים וגם אף אחד לא יתמוך בנו אם נתחיל אותה
אנונימי
שואל השאלה:
אז לחכות שהם יתקפו אותנו? לחכות שהם יעשו טבח נוסף בצפון עוד שנה שנתיים?
אז לחכות שהם יתקפו אותנו? לחכות שהם יעשו טבח נוסף בצפון עוד שנה שנתיים?
אנונימית
בכוונה לא עושים את זה
כי שם יש "מלחמה" משלהם עם משבים ואם אנחנו נתקוף אז ממש כל העולם יתקוף אותנו עוד יותר כי הם המסכנים
לא חסר בלבנון צרות בקיצור
כי שם יש "מלחמה" משלהם עם משבים ואם אנחנו נתקוף אז ממש כל העולם יתקוף אותנו עוד יותר כי הם המסכנים
לא חסר בלבנון צרות בקיצור
באותו הנושא: