9 תשובות
תלוי מה זה "טוב" בשבילך.
אלה תפקידים מאוד שונים שתלויים באופי שלך וברצון שלך לשרת בתפקיד מסוים.
בזמנים האלו? לדעתי חובשת קרבית. באופן כללי זה תפקיד יותר מספק מרווח לנשימה, קשוח אבל גם לא סוחט רק מנטלית.
מה שיותר מתאים לאופי שלך, לרוב יענו לך כאן בנות 17 בלי ניסיון, עדיך שתכתבי 18+
חחח אתם אומרים שמשקית נפגעים זה נשמע תפקיד קשה.. אתם יודעים מה זה בכלל חובשת קרבי? בואו ניכנס לפרופורציה
אנונימי
חובשת קרבית זה לא כל אחת יכול ומסוגל פיזית ומנטלית להיות בזה זה לראות דברים מזעזעים פיזית ולחוות זה תלוי בך
תנסי לדבר עם אנשים שעשו את שניהם ותראי מה יותר מתאים לך
שואל השאלה:
למה מפחיד?^
אנונימית
וואי משקית נפגעים נשמע מפחיד ברמות
חובשת קרבית
שני תפקידים שונים לגמרי