6 תשובות
בדרך כלל תוך שבועיים ופשוט מעסיקים את עצמי במשהו
שואל השאלה:
אמאלה מה שנה וארבעה חודשים
מעניין כמה זמן ייקח לי להתגבר
אמאלה מה שנה וארבעה חודשים
מעניין כמה זמן ייקח לי להתגבר
עדיין לא, עבר 4 חודשיים
לי היה קשר רעיל ניתקתי ולא היה לי אכפת מהם
לא
יותר משנה עובד על זה
יותר משנה עובד על זה
כן
אפשר לומר שכן אבל אני מדחיקה רגשות אז אולי בגלל זה זה היה כזה קל ?
אפשר לומר שכן אבל אני מדחיקה רגשות אז אולי בגלל זה זה היה כזה קל ?
באותו הנושא: