2 תשובות
לא, כנראה ירדת קילו וחצי והשאר זה נוזלים.
תנסי תמיד למדוד את עצמך בבוקר אחרי שהלכת לשירותים ולפני שאכלת או שתית משהו.
תנסי תמיד למדוד את עצמך בבוקר אחרי שהלכת לשירותים ולפני שאכלת או שתית משהו.
כן כי 1000 קלוריות זה נשמע תת תזונה
באותו הנושא: