5 תשובות
שואל השאלה:
אבל תקשיבו רק במקדימי במסגרת וזה יוריד נפח וזה, לא?
אנונימית
וואו גם לי יש את זה ואני לא מבינה למה זה ככה.. למה כל השיער בסדר אבל רק במסגרת הכל שרוף חסר צורה והתלתלים אצלי יותר קטנים כמו אפרו ולא יכולים להיות מוגדרים.
הלוואי שהיה פיתרון. אם השיער שלך מלמעלה חלק אז זה לא נורא רק שלא שווה כל כך כי זה יצמח.. עדיף לעשות מחליק אבל זה ישרוף יותר את השיער..
אנונימית
עשית מחליק פעם אחת? כאילו עדיף שתראי אם שיער חלק מתאים לך ואז תעשי החלקה
שואל השאלה:
למה
אנונימית
לא לא זה לא יראה טוב