7 תשובות
לאו דווקא
השטח שצהל כבש והניף בו את הדגל בשליטה צבאית שלנו, כן.
זה לא אומר כלום על סיפוח אם לזה את מתכוונת.
אנונימי
לא זה אומר שהוא בדרך לכבוש
שלנו כרגע בזמן המלחמה והדגל זה גם סימן לשאר הכוחות שהשטח הוא מטוהר ממחבלים ואפשרי לנוע בו
לאו דווקא
אבל זה בדרך להיות שלנו
זה אומר שניצחנו
זה סתם בשביל הסרטון שיתפרסם בכל מקום
כמו שהחמאס שמו דגל שלהם במוצבים אחרי שהם הרגו את כל החיילים במוצב
אז עכשיו אנחנו עושים כאלה סרטונים סוג של כדי להחזיר להם
אנונימי