18 תשובות
תנתקי קשר עם שניהם, האקס שלך רעיל והזוי והחבר שלו חבר נאמן..
אוי חבר של האקס חרא, אני בטוחה אבל שתשלימו מתישהו
אני חושבת שפשוט את ואותו ילד תישארו ידידים ולא מעבר או שזה לנתק קשר משניהם כי הם חברים ועדיף לא לקחת צאנס בלהרוס חברות של אנשים
שואל השאלה:
^אין לי ממש איך לנתק קשר עם האקס כי הוא איתי בכיתה :(
^אין לי ממש איך לנתק קשר עם האקס כי הוא איתי בכיתה :(
מציעה לך לנתק קשר עם שניהם עזבי הכל יהיה בסדר . שתיים את לא מפחדת שאולי אחד מהם אולי יראה את זה?
כל הכבוד לחבר הזה שלא יצא איתך כי אז הוא היה חבר חרא אבל פשוט תנתקי קשר
זה לא נחמד מה שהם עשו אבל תניחי להם כי אם תהיו ביחד כנראה תפרקי את החברות של הילד הזה והאקס שלך אז פשוט תעברי האלה
לנתק קשר עם שניהם (מהאקס שהוא איתך בכיתה פשוט לאט לאט תתרחקי ממנו)
חייאתי תשחררי משניהם.
זה תלוי מצד אחד הוא חבר שלו אז זו בעיה אבל אם האקס רוצה שתהיו ביחד וזה היה באינסטגרם אז אולי זה אותו הילד רק משתמש שני זה תלוי כמה עוקבים היה לו ואחרי כמה אנשים הוא עקב
אנונימי
תקשיבי קרה לי אותו הדבר עם האקס שלי בכיתה ח אבל בסוף זה היה הוא ממשתמש שני אם לא פגשת את החבר של האקס במציאות והוא עוקב רק אחריו ורק האקס מכיר אותו או שמע עליו אש זה הוא
אנונימי
תנתקי קשר
נשמע קצת רעיל
עזבי אותך
האחד יבוא
עזבי אותך
האחד יבוא
נתקי קשר עם שניהם
האקס נשמע קצת רעיל
אבל חבר שלו בסהכ חבר טוב אליו
שחררי נתקי קשר עם שניהם לא שווים אותך
אבל חבר שלו בסהכ חבר טוב אליו
שחררי נתקי קשר עם שניהם לא שווים אותך
או שתנסי להשלים עם האקס שלך או שז לא ממש יעבוד לך
ואיזה חבר רע שהוא מדבר עם אקסית של חבר שלו
ותלמדי מזה לא להגיד דברים שזה קצת אבל היו הרבה דברים אחרים וזה בקושי כי זה משנה תמיד את הצורת חשיבה ותמיד יזכרו שאמרת את זה ויחשבו שזה הדבר העיקרי בסיפור
אם יש מלא סיבות והסיבה שדיברו עליה היא ממש טיפה מהסיבות אם אמרת שזה לא בגלל זה זה אומר שהיית נשארת איתו גם אם הוא היה בגובה הזה ולא כל הסיבות האלה ועדיין לוקחים את זה כסיבה עיקרית בגלל זה לא צריך להזכיר את זה
ואיזה חבר רע שהוא מדבר עם אקסית של חבר שלו
ותלמדי מזה לא להגיד דברים שזה קצת אבל היו הרבה דברים אחרים וזה בקושי כי זה משנה תמיד את הצורת חשיבה ותמיד יזכרו שאמרת את זה ויחשבו שזה הדבר העיקרי בסיפור
אם יש מלא סיבות והסיבה שדיברו עליה היא ממש טיפה מהסיבות אם אמרת שזה לא בגלל זה זה אומר שהיית נשארת איתו גם אם הוא היה בגובה הזה ולא כל הסיבות האלה ועדיין לוקחים את זה כסיבה עיקרית בגלל זה לא צריך להזכיר את זה
אנונימית
פאק סיפור עצוב אבל צריך לדעת לא לרדוף ואם הוא באמת רוצה אותך(אני מיתכוונת לילד החמוד שהכרת) אז הוא יבקש סליחה ויתקן את הטעות..
עכשיו לגבי האקס אני לא ממש בטוחה אבל ברור שיש סיבה שניפרדתם ואם אין סיבה לכי תדברי איתו שיחה עמוקה ואם גם זה לא עוזר לכם להבין מה לעשות ,כלום לא יעזור לכם
עכשיו לגבי האקס אני לא ממש בטוחה אבל ברור שיש סיבה שניפרדתם ואם אין סיבה לכי תדברי איתו שיחה עמוקה ואם גם זה לא עוזר לכם להבין מה לעשות ,כלום לא יעזור לכם
מבאס אבל מה לעשות
אם האקס שלך עדיין רוצה אותך אז יש שם בעיה אני מבין את החבר שלו שחתך וזה ריספקטפול
אם האקס שלך עדיין רוצה אותך אז יש שם בעיה אני מבין את החבר שלו שחתך וזה ריספקטפול
אנונימי