7 תשובות
קרה
אני אעדיף קרה בלי אפיה אבל כן במקפיא
אני מעדיפה אפויה כי יש לה יוצר טעם גבינת אבל גם קרה זה טעים
קרה הכי טעים אפויה לרוב יבשה כזאת
אפויה אבל טובה