13 תשובות
אלוהיים היא הולידה אותך קצת כבוד
אנונימית
בגלל זה אני התחלתי לשמור דברים לעצמי
אנונימית
את צריכה לנתק קשר כמה שיותר מהר. בת כמה את? יש לך קרובי משפחה שאת יכולה לעבור לגור אצלם?
^^למה שהאישה שהולידה אותה לא תתן כבוד לבת שלה במקום?
אנונימית
אמא שלך>את
אל תאחלי את זה בחיים לאמא שלך
בזכותה את חיה וזה פשוט נוראי לאחל לה את זה
לא משנה מה קרה זאת עדין אמא שלך ואת צריכה לכבד אותה
בחיים אל תדברי ככה לאמא שלך אם לא היא את לא היית חייה עכשיו ומטפנת עלייה
תתביישי לך מה את מאחלת לאמא שלך תמות, ואם היא הייתה מתה, מה היית עושה??
אם אתם לא חיים איתה בבית אתם לא במצב לשפוט אותה
היא צריכה לפרוק, יכול להיות שהיא מקצינה ויכול להיות שלא אבל זה לא אומר שאין דבר כזה הורים רעילים ומתעללים נפשית די
זה שאצלכם הכל טוב בבית לא אומר שצריך ללקק לכל הורה את התחת
אנונימית
^ נכון אבל לאחל לה שתמות?!? כבר אחרי הגבול
^^^^אין קשר לזה שהיא הולידה אותה. להפך, זו האחריות של ההורים לאהוב את הילדים ולהתייחס אליהם באהבה, אמפתיה וכבוד. אם היא לא מסוגלת לעשות את זה היא לא אמורה להיות אמא.
אנונימית
אתה לא גר איתה בבית ואתה לא יודע אם זה מוצדק או לא
אנונימית
^^ אבל בחיים לא מאחלים לאדם למות נקודה
היא יכולה לכעוס עלייה ולפרוק כאן לאנשים מתי שהיא רוצה, אבל זה, אחרי הגבול
מה קשה להבין שאת לא חיה איתה בבית ואין לך מושג אם האימא מתעללת בה פיזית או נפשית
אנונימית
^^אני לא יודעת מה מצבה של שואלת השאלה, אבל לדוגמה, לא היית מאחל מוות למישהו שהתעלל בך כל חייך?
בכל מקרה, רוב הסיכויים שזה לא 100% רציני אלא שהיא פשוט רוצה שהיא תצא לה מהחיים לגמרי.
אנונימית