9 תשובות
לא
ולא בגלל הגיל
הסדרות גרועותצ
אנונימית
כמובן
אל תרגיש לבד גם אני
שואל השאלה:
יאו זה לא רק אני
אנונימי
לא. זה בסדר גמור, כל אחד והטעם שלו בסדרות שהוא רואה.
סדיוק מסיים בינג' על העונה השנייה של טימוטי הולך לבית ספר
שואל השאלה:
מה סדרות גרועות זה בין הטובות
אנונימי
יש משהו מריגע בלראות סדרות כאלה, הכל טוב
שואל השאלה:
כן חחח אבל בלי קשר למלחמה פשוט כיף להיזכר במה שראיתי כשהייתי קטן יותר
אנונימי
^לא חייב להיות קשור למלחמה, זה מזכיר את הילדות, תקופה יותר פשוטה, וזה באמת כן