85 תשובות
הם התחילו היו צריכים לקחת בחשבון
אנונימית
אני לא חושב שזה קיצוני כי ממש לא נהרגו 40,000 ילדים בעזה.
מספר ההרוגים הכללי, שכולל את המחבלים והמבוגרים קטן בהרבה מ-40,000.

גם לגבי ה-4,000, לצה"ל מעולם לא הייתה כוונה לפגוע בילדים. חמאס משתמש בהם כמגן אנושי ואם לא הרג ילדים, לא יהיה הרג בכלל וחמאס ימשיך לשגשג, תוך התעלמות מוחלטת מהרצח של 1,200 יהודים.
אני מבינה אותך, זה באמת מטורף שמתים כל כך הרבה ילדים ויכול להיות שחלקם אפילו לא תומכי טרור בכלל וסובלים מהחמאס בדיוק כמונו. אבל הרבה ישראלים לא מוכנים לקבל את זה ובטח יעשו לי מינוסים
ואגב אני לא חושבת שהכמות מדוייקת אבל רואים לפי ההפצצות ששומעים כל שניה שכנראה יש לא מעט הרוגים
שואל השאלה:
אוי ברור שלא 40000 טעות מקלדת הכוונה ל4000
אנונימית
הרגו לנו יותר מאלפיים אנשים חפים מפשע מגיע להם.
אנונימית
לא נהרגו 40,000, נהרגו 4,000, בני נוער על פי הנאמר
גם לגבי המספר הזה אני בספק
בכל מקרה, כן, הרבה חפים מפשע שם מתו, וזה קיצוני, מלחמה זה דבר קיצוני, אין מה לעשות
שואל השאלה:
נו מה נתפסתם על ה40000 זה טעותת זה ברור מאליו
אנונימית
גם בצפון קוריאה מתים אנשים ולאף אחד לא אכפת. החיים הם מוות
זו זכותך המלאה להציג שאלה כזו, במצב נורא כ"כ שבו ההאשמות על ישראל גוברות בכל רגע בכל העולם, זה נורמלי להטיל ספק על הלוחמנות שלנו
40,000?
הם מפרסמים כל יום מספר אחר, לפני שבוע ראיתי שפיסמו שיש 12,000 מתים ועכשיו ראיתי 11,000 ומשהו, אי אפשר להאמין למילה שיוצאת להם מהפה. גם תראי הם האשימו אותנו בפיצוץ בית חולים ושמתו של 1000 איש שבסוף התברר שהפיצוץ הגיע ממגרש חניה ומתו בערך 50. ובנוסף, כמו שכבר ציינתי הם לא אמינים ומתו שם בקושי ילדים. צהל מכוון לאנשי חמאס, 90% מהאנשים שמתו שם הם אנשי חמאס והנאצים האלה מנסים להשפיע על העולם אז הם אומרים שאלו אזרחים.
שואל השאלה:
אוקיי אנמ לא חושבת שלהרוג 4000 ילדים פלסטינים יעזור להחזיר את החטופים שלנו עם כל האהבה שלי לצה"ל ולישראל ואני יודעת שזה לא בכוונה
אנונימית
את צריכה להבין שבכל מלחמה מתים אנשים חפי מפשע ותאמיני לי אני בטוחה שחצי מהילדים שמתו הם מחבלים עתידיים כי כל מה שמלמדים ב"בתי ספר" שלהם זה הריגת יהודיים ואיך להרוג אותנו
שואל השאלה:
אנונימית אני תיקנתי !!^
אנונימית
כן אבל מה לעשות מלחמה היא מלחמה, ישראל לא מפרה אף חוק מלחמה. וגם חמאס הם בעצם הבעיה הכי גדולה, הם ידעו שזה מה שיקרה לאחר השביעי באוקטובר ולא פינו את התושבים שלהם והם משתמשים בהם כמגן אנושי. לא אשקר שכן כואב לי על הילדים, אבל הרבה יותר כואב לי על המשפחות פה שסבלו פשעי מלחמה קשים ואכזריות שלא נראתה אפילו בשואה.
הם לא הורגים ילדים בכוונה, הם מפציצים בסיסי חמאס שנמצאים במקומות מאוכלסים ולכן ילדים מתים. הם לא מכוונים לילדים ולעיתים אפילו עושים ככל יכולתם כדי למנוע את הפגיעה בהם
אבל כשאתה נלחם בארגון טרור אתה לא יכול לפסוח על זה - דברים כאלו קורים, וזה מצער. גם אצלינו מתו לא מעט חפים מפשע, גם אחרי הטבח.
בכל מקרה, יש עת לזה, ויש עת למלחמה, והם סותרים לדעתי.
שואל השאלה:
אני מסכימה עם האמירות שחמאס התחילו אין ספק. לא אשקר זה לא נעים לראות ילדים מתים בשום מקום אני חושבת שאפשר לאהוב את צהל וישראל הכי בעולם ובו זמנית לבקר את אופן הלחימה
אנונימית
כן שמתי לב אבל את מה שרשמתי ^^^^^
זה כן קצת מדגדג אבל גם אם הם היו נשארים בחיים עוד 20 שנה הם היו מחבלים שהורגים בעצמם ילדים.
זה החינוך שהם מקבלים שם ילדים עם חינוך כזה לא אמורים לחיות לדעתי אבל כן הם בכלל לא אשמים אם הם כבר מגיעים לגיל נגיד 14-16 ועדיין ככה אז כן חד משמעית מגיע להם למות
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודעת שזה לא בכוונה אבל מצטערת זה באמת קיצוני בעיני תחשבו איך זה נראה בעולם
וזה לא יוצר שום לחץ על חמאס לא אכפת להם מהילדים שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
למה אם הם מגיעים לגיל 14 מגיע להם למות ? אני לא חושבת שמגיע לאף אדם חף מפשע שלא רוצה בהרג ישראלים מוות וזה לא הופך אותי לשמאלנית בוגדת או וואטבר
אנונימית
שואלת השאלה
אף אחד לא חולק עלייך שזה קיצוני, כפי שאמרתי מלחמה היא דבר קיצוני
אף פעם אין לך מלחמה שמתנהלת בליטופי שיער, תמיד חפים מפשע מתים וימותו
לפעמים גם אין ברירה - לישראל ולמדינות אחרות יש את המודעות ואת הידע במלחמה בטרור ומלחמה בטרור בדרך כלל מתנהלת במחירים קשים שכאלו בחסות כוחות מערב.
עושים מאמץ אבל לפעמים פשוט אי אפשר אין מה לעשות.
לא התכוונתי בכוונה הזאת,אם הם מגיעים לגיל 14-16 ועדיין חושבים ועושים את מה שקיבלו בחינוך ולא לומדים על הסכסוך הזה יותר ועדיין לוקחים רובה ויוצאים לרצוח אנשים חפי מפשע שסהכ גרים במדינה שלהם אז כן הם צריכים להרג לפני שהם ירדו משהו אחד
אנונימית
א. ישראל שלחה להם פתקים שזה הולך לקרות ולברוח.
ב. חמאס לא נתנו להם לצאת, הם משתמשים בהם כמגן אנושי, והאנשים האלה בחרו בהם למשול בהם, בזמן שהם בכלל לא במדינה ולא סופגים את המכות, הם רוצים שהעם שלהם יספוג, כדי שיוכלו לרכב על זה שאנחנו אשמים.
ג. הם מאמינים שאם עזה צפופה ומלאה בילדים אז לשלוח אליהם טילים זה אסור, אבל במקרה לישראל יש כיפת ברזל אז זה בסדר לשלוח טילים כל ערב.
ד. בנוסף הרבה פעמים הם מזייפים פיגועים או אנשים מתים, יש סרטונים שהם בעצמם מציפים ומראים גופות שזזות ממש כמו האדם שמפונה על אלונקה ושומע טילים ופתאום יכול לרוץ יותר מהר ממי שסחבו אותו.. אז לרחם עליהם לא בא בחשבון, גם אם יש אבדות, הם רצו במלחמה הזאת, רובם המכריע בחר והאמין בשלטון הזה וזה מה שהם ביקשו, אז כן, הילדים לא עשו כלום ולא קשורים לזה, אבל הם גודלים להאמין ולהיות כמוהם.. ברובם. אז אני לא כל כך מצטערת על האבדות האלו..
שומעת שואלת השאלה מה את מרחמת עליהם בכלל מה שכחת שאחרי הטבח ב7 באוקטובר כל תושבי עזה יצאו מהבתים ושמחו על רצח יהודים זה מה שמלמדים אותם!! זה החינוך שלהם!! לא מצטערת על שום אבידה שמה , חמאס משתמש בהם בתור מגן אנושי והם מודעים לזה טוב מאוד
לא כי מבחינתם אין דבר כזה קיצון
lexi branson
היא לא מרחמת עליהם היא פשוט אומרת שזה נראה רע והיא צודקת אבל אין מה לעשות לגבי זה ככה זה מלחמה בטרור אנשים מתים (מפתיע זה לא)..
ההפצצות לא מכוונת בכלל ספציפית לאזרחים. אנחנו לא מפוצצים על מנת לכוון על אזרחים אלא על ארגוני חמאס שמסתתרים מאחוריהם, אין לנו ברירה אחרת עזה זו עיר צפופה בטירוף.
(ואני לא סותרת את התגובה הקודמת שלי, אני עדיין חושבת שזה מטורף שמתים המון ילדים שאין להם בכלל קשר לסכסוך וחמאס מרעיב אותם).
פשוט תדעי שהריגת האזרחים זו ממש לא המטרה ולא נועד בשביל "להחזיר חטופים" אלא גורם נלווה וזה ממש לא אשמתנו, אין לנו שום אפשרות אחרת אלא להפציץ אווירית אחרת ימחקו אותנו מהמפה.
שואל השאלה:
בדיוק על תגובןת כאלה דיברתי. תקראי את התיאור ואת כל מה שכתבתי ותביני^^^^^
אנונימית
אני אנסה לעשות את זה קצר וחלק:
בהתחלה חזרנו לפה אחרי הגלות,
יש לנו זכות להיות פה מכל הסיבות גם כי מאז הגלות היו פה מעט יהודים, הערבים צאצאים של ערבי העולם ממדינות כמו עיראק וכו', כמו אמריקה רק שאנחנו לא "כבשנו" אלא השבנו את מה ששייך לנו, הם המציאו שיש עם פלסטינאי וארץ פלסטין-חרטא.
יש עובדות בספרים של לא יהודים, כלומר אירופאים שהארץ הזאת לא שייכת אליהם ושהם פשוט באו לפה, אז שבנו לפה, לקחנו את השייך לנו,
הם לא אהבו, התחכמו,המציאו, חירטוטו עד היום, ותוך כדי שבעים ויותר שנים כל שנה הם רוצחים אותנו, העולם כרגיל עובדתית שונאי יהודים/ישראלים אז ממשיך לשנוא ולרצוח ולהרביץ ולהסית כמו בשואה,אינקוויזיציות וכל הזוועות שנגרמו ליהודים מכל העולם כולל כולם, זכותנו לעשות מה שבא לנו פה ולהגיב ועוד פרט חשוב נתנו להם יותר מידי,הם רצחו לנו יותר מידי ילדים,נערים,זקנים ועוד אז אנחנו צריכים מלחמת עולם על כל מי שנגדנו וההחלטות שלנו כי עובדתית רוב העולם אנטישמי.
זה מידע שיקרי פשוט. זה לא נכון
שואל השאלה:
מה לא הבמתי ?^
אנונימית
מתו שם רק 4000
ארבל מ
היא אומרת שזה קיצוני שמתים שם ילדים היא טיפה שוכחת כשאנחנו ריחמנו על הילדים במבצע צוק איתן ואמרנו אוי מסכנים 70 אחוז מהם ביצעו את הטבח בשביעי באוקטובר!!!
שואל השאלה:
אתה לא צריך להסביר לי את ההיסטוריה של ישראל אני ישראלית בעצמי בין מה שרשמתי לתשובה שלך אין שום קשר ^^
אנונימית
שואל השאלה:
תקשיבי את הזויה ברמות לקסי אף אחד לא אמר שריחמתי אמרתי שזה קיצוני וזה עובדה !!!!!!!!!! די כבר לקחת כל דבר לסכסכוך ולריבים
אנונימית
זה ממש לא קיצוני במלחמה כמו מלחמה מתים אזרחים והם ממש לא חפי מפשע הם דור המשך של חמאס
ואת הזויה תצאי מהתחת של עצמך אני בטוחה שאם חס וחלילה היו רוצחים או חוטפים מישהו מהמשפחה שלך היית חושבת שזה לא קיצוני
אנחנו הצבא הכי מוסרי בעולם תהיי בטוחה שצהל חשב אלף פעם לפני כל הפצצה בעזה
המידע שיוצא מעזה הוא לא אמין ושקרי, זה חמאס אחראי להפצתו. ומעבר לזה חשוב לציין שאני לא צריכה להרגיש אשמה על המוות של האזרחים בעזה כמו שהעולם רוצה שארגיש. הצבא שלנו והמדינה שלנו לא אחראית למה שקורה שם ולעצם העובדה שחמאס משתמש באנשים בתור מגן אנושי. ישראל עשתה מעל ומעבר כדי שאנשים לא ייפגעו בעזה ובכל זאת לא הקשיבו לצבא שלנו. זה לא באחריותנו אנחנו עושים מה שצריך לעשות למען בטיחות אזרחי מדינת ישראל.
לא אשקר כואב לי רק על הילדים החפים מפשע , לא אלא שגודלים להיות מחבלים . בתכלס בסוף כולנו בני אדם וילדים לא צריכים להיות חלק ממלחמה
אנחנו אמרנו להם להתפנות לצפון לפני שהתחלנו. דבר שני אי אפשר לסמוך על ה4000 הזה, בכל זאת החמאס ואמינות לא בדיוק מתחבר, למשל השחקנים הגרועיםש הם הביאו שיהיו ליד הבית שלהם ויהיו עצובים וחרא כזה והפאקינג תמונת ai של הילד עם שש אצבעות וגם השחקן הזה שמופיע כל הזמן שפעם אחת שמח פעם אחת בוכה פעם אחת זה. קיצר אי אפשר לסמוך עליהם + התרענו מראש ואין לנו ממש מה לעשות כי החמאס משתמשים בהם כמגן אנושי + אנחנו יורים כדי לפגוע בחמאסניקים לא כדי להרוג ילדים.
אנונימי
אני מכבדת את הדעה שלך אבל לא מסכימה איתה, מלמדים את הילדים האלה איך לשנוא אותנו, איך לרצוח אותנו, ושמי שרותי יהודי עולה לגן עדן, הם מחבלים לעתיד
הם היו צריכים לקחת את זה בחשבון שהם התחילו לתקוף אותנו ולאנ!ס ולרצוח ולשרוף ילדים נשים וגברים ועוד מלא אנשים חפים מפשע שלא עשו להם כלום רק בגלל שהם יהודים ובאמת שאיבדתי רחמים אליהם במיוחד עכשיו יותר מתמיד
אנונימית
זה כן קשור פשוט שכחתי להוסיף עוד כמה שורות שמסבירות הכי טוב אחרי ההסבר הזה והם:
כי אחרי כל הסבל הזה למרות הזכות שלנו להיות פה, העולם ברובו נגד זה והם רוצחים לנו כשאנחנו עושים מה שאף עם בכל היסטוריית האנושות לא עשה שזה לרחם עליהם בכך שמביאים להם שטחים בהגזמה, רוצחים נאצים כמו האלה שאנסו,רצחו,כרתו ראשים לתינוקות,ילדים/ילדות,נערים/נערות/זקנים/זקנות
ואנחנו אחרי זה ואחרי עוד מיליארדי מקרים כאלו שהם ביצעו אנחנו נותנים להם הקלות בבתי כלא ולנאצים האלה אנחנו בונים בית מלון בתוך הכלא, אוכל ממעדניות ובנוסף בראש ובראשונה התשובה לשאלה שלך בכל ימי המדינה הילדים שלהם בהמוניהם ריחמנו עליהם, הם גדלו והפכו לרוצחים שרצחו היום ובכל היסטוריית המדינה, והם מתחדשים כל פעם אבל אנחנו לא רצינו אותם אנחנו הגנו עליהם, כל פעם שאנחנו מפוצצים אנחנו מודיעים להם שעות לפני בהקפדה לזוז והחמאס רוצח אותם בכך שאומר להם להישאר בבתים ולמות ומי שיוצא יורים בו, זאת אומרת שאנחנו לא רצינו אותם, החמאס רצח אותם, את הילדים,זקנים,נשים אנשים תמימים החמאס רצח בכך שאומר להם תמותו בתוך הבית אם לא תמותו שם ותנסו לברוח נרצח אתכם פה אז אין לכם פואנטה לצאת, ממש ככה,
החמאס רוצח את הפלסטינים לא אנחנו.
יותר מחצי מהאוכלוסיה שם מתחת לגיל 18, אני חושבת שדבר כזה הוא בלתי נמנע.
אנונימית
אני חושב שהם הביאו את זה על עצמם ואין שום סיבה שילדי עזה ימנעו מישראל להרוג מחבלים, במלחמת העולם השנייה בעלות הברית הפציצו ערים שלמות ואף אחד לא אמר מילה אבל שישראל נלחמת באחד האיומים הכי גדולים על העולם המערבי זה לא בסדר?
כן, זה קיצוני, וכן, לישראל יש אשמה בזה. ישראל אחראית לאותם שני מליון ברצועה, כיוון שהיא זו שמטילה עליהם מצור. במשך שנים היא נותנת למצב שם רק להחמיר, ובסוף כשיוצאים והורגים אותנו כולנו מופתעים. כשלנו פעמיים, גם בעזרה להם, וגם בעזרה לנו.
אנונימי
מה קיצוני בזה
לישראל אין אשמה בזה, ישראל יצאה מעזה לחלוטין ב2005
הם התחילו במלחמה אם החמאס לא היה יוצא למתקפה אותם ילדים בעזה עוד היו בחיים
זה הם או אנחנו נקודה.. כבר ראית למה הם מסוגלים. בואו לא נהיה תמימים המון אזרחים, זקנים, כן כן גם ילדים פרצו לקיבוצים והשתתפו בכל הטבח הזה. אז לפקוח עיניים ולהבין טוב טוב. "כל המרחם על האכזרים סופו שמתאכזר על הרחמנים."
אם נמשיך ל"רחם" אפשר להגיד כבר עכשיו ביי ביי לעם היהודי.
אנונימית
אנונימי
איך אנחנו מטילים מצור על העזתים?
אם הם נכנסים לעבוד כאן וחיים על החשבון של מדינת ישראל
התנתקנו מהם ב2005 לחלוטין ועוד נתנו להם שטחים
איך בדיוק ישראל אשמה בטבח שקרה?
במקום להתפתח הם עסוקים בלתמוך
בטרור ולבכות בסרטונים שהם סובלים
הם הביאו את זה על עצמם צה"ל מגן לך על התחת
אחרת העזתים היו טובחים גם בך
מעניין מה היית מגיב אם אתה היית חטוף עכשיו וכן אני קיצונית בגלל הקיצונית המזעזעת שלך
עצוב שאנשים כמוך שחיים פה מסתובבים חופשיים עם דעות כאלה
אנונימית
אף אחד לא אחראי לאף אחד. שיעופו מכאן וימצאו מדינה לעצמם.. רק רצח הם יודעים. רצח ואלימות. ברברים.
אנונימית
אני גם חושבת שזה עצוב וגם לי זה כואב. אבל תשמעי אין מה לעשות צריך להעיף את החמאס האלו לעזאזל ולהשמיד את כולם. ובואי, אפשר לראות שצהל מנסים להגן עליהם ומזהירים אותם ומנסים לפנות אותם מאיפה שהם מפציצים, וחלק מההרוגים שם זה באשמת חמאס שירו פעם בכל מי שירד לדרום הרצועה או שיגרו טילים מוטעים וכו וכמובן שאי אפשר להתעלם גם מהתנאים ההומנטיריים המזעזעים שיש להם בגלל חמאס שדואגים רק לעצמם ולא באמת שמים שיט על האזרחים. תכלס בסוף אחרי שנשמיד את החמאס (בתקווה שזה יקרה) אז זה יהיה גם לטובתנו וגם לטובת הפלסטינים. חוץ מזה מה שכבריטניה הפציצה את גרמניה במלחמה העולם השנייה, מה נראה לך שלא נהרגו מלא חפים מפשע? מלא ילדים גרמנים? ברור שנהרגו. ככה זה במלחמות. וזה מזעזע ועצוב אבל זה העולם.
בריטניה הרגה 20,000 גרמנים במלחמת העולם השנייה וגרמניה הרגה בקושי 3000.
זה אומר שבריטניה טעתה?
אולי אבל כרגע יותר חשוב לי מה שקורה לאנשים שךי במדינה שלי. זו העדיפות הראשונה טופ טייר ואני בחיים לא אשלח על מה שעשו לחברה שלי
עצוב לי על אותם ילדים שגודלים לשנאה במקום לאהבה ושחמאס משתמש בהם כמגן.
נהרגו, זה מחיר של מלחמה אחרי הכל אנשים נהרגים הם יכלן לברוח לדרון הרצועה
צהל ממש לא עשה את זה בכוונה
כמו חמאס. הם לא נכנסו ירו בהם שרפו אותם
כמו שחמאס עשו בלשון המעטה.
במלחמה יש נפגעים מה שחמאס עשו זה לא תוצאה של מלחמה זה פשע מלחמה
אף אחד לא הורג אותם בכוונה. חמאס משתמש בהם כמגן אנושי אז אין לנו ברירה, וכמה שאנחנו מנסים להימנע מפגיעה באזרחים אי אפשר למנוע את זה לגמרי.
ומעבר לזה - המספרים שחמאס נותן הם מופרכים לגמרי. כמו שכשהם פגעו בטעות בבית החולים שלהם והאשימו אותנו אז הם אמרו שנהרגו 500 איש בערך, ובסוף הסתבר שנהרגו רק כמה עשרות. הם עושים את זה כל הזמן, משקרים ומנפחים את מספר ההרוגים בשביל שירחמו עליהם בעולם. אני לא מאמין שנהרגו כל כך הרבה אזרחים אצלם
קורבנות מלחמה,בכל מלחמה יש קורבנות בקרב בין בריטניה לגרמניה 2 מיליון בריטים נהרגו בלי כוונה אין דבר כזה מלחמה בלי קורבנות ואיזה רחמים אמור להיות לנו אחרי שהם רצחו 1500 יהודים בכוונת תחילה
אני מסכימה איתך
לא אכפת לי מה כולם אומרים יש שם גם אנשים שלא עשו כלום ולא מגיע להם למות
אני שמה על אנונימי כי אני לא רוצה שכולם יכתבו לי בקיר ופרטי וכאלה אבל אני מסכימה
אני לא אומרת שכולם שם טובים
ברור שיש אנשים שלא מגיע להם רחמים אבל אני לא חושבת שלאף אחד במיוחד לא לאנשים חפים מפשע מגיע למןת
אנונימית
אנונימית אין חפים מפשע אחרי הטבח הנוראי^
אנונימית
חמאס לצערנו משתמש בהם בשביל מגן אנושי והם עושים בכוונה שלא ירו שלא יהיו הרוגים
ממש לא
חוץ מזה המספר שקרי
הם מגדילים את המספר כל פעם בכמות מטורפת וזה לא הגיוני בכלל לספור כזאת כמות של מתים ככ מהר

חוץ מזה המתים האלה זה נזק, משני אנחנו לא תכננו להרוג אותם אבל זאת מלחמה אין מה לעשות
^^^^זה גם מה שאמרו עליהם פעם בדיוק מה שכתבת שיש שם חפים, והם באמת היו תינוקות וילדים, אבל את יודעת מי אלה התינוקות החפים מפשע והילדים שריחמנו עליהם פעם? אותם גברים שרצחו,אנסו וכרתו ראשים, ריחמו עליהם פעם והינה על זה צריך לרחם? לא. אבל כן הפיתרון לא להרוג אותם כשהם תינוקות, הפיתרון לכבוש אותם, עזה תהיה כלא אחד גדול של כל המחבלים, הילדים שלהם יהיו בשמירה צמודה וזהו, ניסינו הכל, שטחים,כסף,לימדנו אותם,שילמנו להם על נשקים נגדנו,רצינו שלום עד כדי כך שאזרחים שלנו הוצאנו משטחים שלנו בכוח כדי לתת להם להיות שם, אבל הינה ניסינו הכל.
ולא עבד, ושוב הרוצחים והאנסים שביצעו את כל הזוועות לא מזמן וכל מחבל שרוצח ואונס במשך כל היסטוריית המדינה זה אותם תינוקים,ילדים "תמימים" שריחמנו עליהם ונתנו להם הכל,
דמייני לך שאז אחד ההורים של הנרצחים/נרצחות והאנסים ריחם על הילדים שם שראה בטלוויזיה אז החליט להצביע לטובתם ועכשיו אלה שראה בתור תינוקות וילדים וריחם והצביע לטובתם זה אותם אלה שרצחו את הבת שלו או את הבן שלו, ניראה לך הגיוני? ממש לא. זה למה צריך לטפל ביד קשה, הרג כל החמאס ברגע זה להוציא מבצע עליהם, להיכנס לעזה, ולעשות מה שצריך.
חיי אדם הם חיי אדם. כל אדם חף מפשע שנהרג משנה. אבל יש גם המון פלסטינאים שרוקדים על גופות יהודים ורק מחכים לימים כאלו, ואני חושבת שעל כאלו אין רחמים
גם לי לבל על כל ילד שנהרג שם , אני לא יודע אם להאמין למספר הזה אבל גם אם כן זה המחיר של המלחמה ושל הצפיפות בעזה
אנחנו לא יכולים לתת חסינות למחבלים כי עזה זה אזור צפוף וצהל לא יתקוף סתם ילדים חפים מפשע אלא אם כן הם חיד מטרה צבאית
לא. הם פתחו עלינו במלחמה. זה המחיר של מלחמה וחבל מאוד שחמאס לא שומר על האזרחים שלהם. במקום לבנות מרחבים מוגנים הם בונים מנהרות
לא משנה מה הם יעשו לנו
תמשיכו לרחם עליהם.. מדהים.
אונימית פשוט תדמייני שהם חטפו את הילד שלך
אנונימי
אני מסכים איתך. חמאס משתמש בתושבי עזה כמגן אנושי, ובסופו של דבר גורם להם למוות.
באיזשהן מקום אני מסכימה, אבל רק 24% משם ( ממוצע לפי סקרים אנערף) נגד חמאס , אני חושבת שמי שבעד חמאס צריך למות , אבל כן לפעמים אני מרגישה רע ( לא לילדים ספציפית , לאנשים בכללי שנגד חמאס והם נשארים שם כי חמאס ירצחו אותם ) אבל אני תומכת בישראל ואני רבה עם פרו פלסטינים כל יום אז אל תעשו לי מינוסים כי אין על מה
מדויק^
אנונימי
כל מי שאמר שישראל לא מטילה מצור על עזה, מוזמנים לקרוא בקישור:
אנונימי
ביקורת על מה?
עם כל חוכמך בתוך לך יש איזה נוסחה סודית שרק את יודעת איך אפשר להילחם במקום השלישי הצפופ בעולם, מבלי להרוג חפים מפשע *בזמן שאת נלחמת בארגון טרור שמשתמש בילדים בתור מגן אנושי*, שתפי אותנו במקום לשמור לבד אנחנו מחכים
מזעזע. איך לא מיליון עדיין
גם חלק מהגרמנים לא היו נאצים, ראינו מה קרה במלחמת העולם השנייה.
49% מאוכלוסית עזה הם ילדים ברור שיהרגו הרבה ילדים
^^^^^^ לפי הסקרים הם נגד חמאס /בעד שלום/ בעד שתי מדינות
שואל השאלה:
למה אתם חושבים שאני נגד צהל אני בוכה אני מלשבית בעצמי אני יודעצ שזה נצבא נכי מוסרי בעולם לא אמרתי לשום רגע שזה לא
חצי מהיום שלי הולך על ריבים עם פרו פלסטין
אנונימית
^^^ לא נכון
מה קרה בימים הראשונים לכולכם לא היה אכפת.
שחכתם?
אנונימי
אני לא מבינה למה בכלל חושבים עליהם.. אם כל הכבוד זה אפילו לא מעניין אותי. רק שיחזירו את החטופים ושאדמת עזה תיפתח ותבלע את כולם. רק רוע הם יודעים. כל כך לא רלוונטי.. מה נראלכם שהם יושבים ביום יום ומרחמים עליכם?? כאילו ברצינות כמה אפשר להיות עיוורים. על כל פיגוע הם חוגגים. כולם שם אחד אחד מאחל לנו מוות אז דיי באמת הדיון הזה כל כך מיותר.
אנונימית
^^^^^ , בגוגל, לא יודעת עד כמה הם נכונים אבל אם יש יהודים ישראלים שתומכים בפלסטין בלי לתמוך טיפה בישראל אני חושבת שיש גם שם , רק עליהם אני מרגישה רע, לא על האלה שתומכים בחמאס
אנונימי ממש כתוב שמצריים אשמה בזה מה אנחנו קשורים
מישהי מובטלת, תקראי שוב...
אנונימי