6 תשובות
הייתי כותבת הייט
כן זה מביך ואני לא חושבת שכדאי שתעלי את הסרטון הזה
תעשי מה שבא לך ואל תשימי על דעה של אחרים אם זה עושה לך טוב לכי על זה
דווקא ממש אהבתי את הוייב שלך, מה שכן קחי בחשבון שבטח תקבלי מלא תגובות על הלבוש שלך כי בכל זאת זה אנשים בטיק טוק חחח אבל אם זה לא מפריע לך אז מהמם
תשימי חולצה קודם
כן
באותו הנושא: