9 תשובות
אומיגל נסגר
אין יותר אומיגל
^ | ^^ נכון אבל יש את החיקוי הפופולרי ome.tv.
ולא צריך לעשות משתמש באומי טיוי לפי זכרוני, יש מצב טועה אבל וואלה.
שואל השאלה:
יש אומיגל ישקרנים
יש אומיגל ישקרנים
אין זה נסגר
שואל השאלה:
הוא לא נסגר
הוא לא נסגר
הוא כן אתה לא מעודכן
^^ אין, את בטח מדברת על אומי טיוי שזה חיקוי של אומיגל
שאגב - אומיגל היה רק להודעות ודיבורים, אומי טיוי לקחו את אומיגל והפכו את זה ללדבר עם זרים בווידיאו, זה לא היה אומיגל המקורי.
שאגב - אומיגל היה רק להודעות ודיבורים, אומי טיוי לקחו את אומיגל והפכו את זה ללדבר עם זרים בווידיאו, זה לא היה אומיגל המקורי.
באותו הנושא: