9 תשובות
אני פשוט אדפוק סייד איי ושיבין בעצמו שהוא בגיחה אחת גדולה.
בדיחה*
אם הוא ידבר בעברית אז אשאל אותו למה אתה תומך באוויר?
במציאות כאילו? אם כן, אם הוא לא פנה אליי אין לי מה לדבר איתו
אם הוא כן פנה אליי בטענה כלשהי אפתח את הפה שלי ב180
אם הוא כן פנה אליי בטענה כלשהי אפתח את הפה שלי ב180
אני ישאל אותם מזה פלסטין ואז ישאל אותם מה יקרה לישראל אם ישחררו את פלסטין
אצא עליו
אני אשאל אותו מה זה פלסטין?
ואז אצא עליו (:)
ואז אצא עליו (:)
היי אחי, מה זה פלסטין? במה אתה תומך? על אילו הנחות אתה מתבסס?
אני תומכת בפלסטין אבל לא בחמאס, אני חושבת שברגע שנהרוס את החמאס נוכל לכבוש גם את עזה ופשוט לתת לתשבים לחיות שם ללא שנאה
אני תומכת בפלסטין אבל לא בחמאס, אני חושבת שברגע שנהרוס את החמאס נוכל לכבוש גם את עזה ופשוט לתת לתשבים לחיות שם ללא שנאה
"פלסטין חינם"
אני אקח שלושה, תוכל לארוז לי?
אני אקח שלושה, תוכל לארוז לי?
באותו הנושא: