5 תשובות
שואל השאלה:
אני לוחצת על זה וזה לא עושה כלום..
אני לוחצת על זה וזה לא עושה כלום..
אנונימית
זה תלוי איזה מחשב יש לך, אם יש לך מחשב רגיל זה הכפתור print screen למרות שבמקלדת קוראים לזה prt sc אבל אם יש לך כפתור שקוראים לו fn ליד רווח אז את צריכה ללחוץ על fn והprt sc באותו הזמן
כן
שואל השאלה:
מצאתי איפה זה במקלדת מה פשוט ללחוץ עליו?
מצאתי איפה זה במקלדת מה פשוט ללחוץ עליו?
אנונימי
print screen
באותו הנושא: