9 תשובות
לגמרי
שואל השאלה:
ול168?
ול168?
אנונימית
בעיקרון כן אבל הכל קשור לגנים
תלוי גם בגובה של ההורים שלך, אבל בעיקרון את לא צריכה לחשוב על זה מה שיהיה יהיה ואין לדעת באמת
שואל השאלה:
נגיד אבל קיבלתי בגיל 11 וחצי והייתי 154 ואז יש לי סיכוי להגיע ל164?
נגיד אבל קיבלתי בגיל 11 וחצי והייתי 154 ואז יש לי סיכוי להגיע ל164?
אנונימית
אחות אם יש ילדה שקיבלה בגיל שמונה אז מה זה אומר? שהיא תישאר מטר שלושים? לא, כנראה שפשוט מי שאמרה לך את זה קיבלה בגיל מאוחר(15-16) ואז זה הגיוני שהיא לא גבהה והפסיקה להתפתח אבל זה שקר מוחלט שמפסיקים לגבוהה או להתפתח אחרי שמקבלים מחזור
זה סתם שקר אני גבההתי גם אחרי שקיבלתי....
שואל השאלה:
אמא שלי כזה 162 ואבא 170
אמא שלי כזה 162 ואבא 170
אנונימית
אז לא בטוח...
באותו הנושא: