7 תשובות
לדעתי לא לפני שהמלחמה תסתיים
לקיבוצים באזור נראלי שלא, אולי רק לשדרות
כאילו לחזור לגור שם צריך לעשות שם שיקום
לא לגור, אני גרה בנתיב העשרה ואתמול חזרתי בשביל לאסוף כמה דברים ..
אנונימית
איך המקום נראה?^
אנונימית
מזעזע לגמרי ^
הבית שלי כמעט הוחרב ( לא הכי נורא כי אני גרה בסוף נתיב שמוביל לזיקים אז לא שמו כלכך על המקום הספציפי )
אבל מראות מזעזעים עוד שניה הקאתי שם על עצמי
אנונימית
מצטערת כל כך ^
אנונימית