3 תשובות
איך נהרגו תותחנים לא נכנסים לעזה אני דיי בטוח שהם יושבים מחוץ לגדר ויורים משם
אנונימי
עאלק בדיחה
מלא חיילי תותחנים נהרגו בקרבות בעזה מה בדיחה
זה קרבי כן וזה תפקיד חשוב
מלא חיילי תותחנים נהרגו בקרבות בעזה מה בדיחה
זה קרבי כן וזה תפקיד חשוב
אנונימית
תותחנים זה בדיחה
באותו הנושא: