4 תשובות
בלי מבחנים רר עבודות ציון דברים כאלה
בקטע של החיסורים הם חייבים להתחשב
להוריד את האפשרות של האיחורים, סיבה ראשונה זה לא מפריע למהלך השיעור וסיבה שנייה אין לזה שום סיבה מוצדקת להוריד לי בציון בגלל איחור של שתי דקות או אפילו רבע שעה
תעודת בגרות לכולם עם 100 בכל המקצועות