4 תשובות
שואל השאלה:
אבל לא נעים לי לא לעלות בכלל
לעלות רק לקלוז?
אבל לא נעים לי לא לעלות בכלל
לעלות רק לקלוז?
אנונימית
אני לא מעלה
אנונימית
תעלי לרגילל
אנונימית
אני בדרך כלל ביום הולדת מעלה 2 תמונות אחד לקלוז ואחד לרגיל. הרגיל היה עם שיר כזה שמתאים וטיימר ובקלוז זה כזה סתם לכיף אבל אם יש תמונה אחת אז ממליצה ברגיל
באותו הנושא: